Infolinia 22 88 777 00

Misja i polityka jakości Medicover Senior

Nasza misja opiera się na dwóch podstawowych filarach:

I. Sprawiać, by seniorzy mogli jak najdłużej cieszyć się zdrowiem i niezależnością

Działamy na rzecz poprawy jakości życia seniorów i staramy się przywracać normalną aktywność osobom wymagającym opieki lekarskiej, rehabilitacji i długoterminowej pielęgnacji.

Realizujemy to poprzez:

  • tworzenie warunków na zdrowe i samodzielne życie osób starszych
  • otaczanie seniorów troskliwą opieką w ich własnym domu i w naszych ośrodkach,
  • zaspokajanie niezbędnych potrzeb bytowych, opiekuńczych i wspomagających
  • zapewnienie poczucia bezpieczeństwa i komfortu,
  • stawianie na najwyższe standardy sprawowanej opieki
  • budowanie zespołu ludzi o znakomitych kwalifikacjach, a jednocześnie ciepłych i serdecznych
  • szczególną dbałość o dobre samopoczucie naszych podopiecznych

II. Być zaufanym partnerem rodzin w profesjonalnej opiece nad bliskimi

Opieka nad bliskim to zadanie trudne, wymagające czasu, siły, cierpliwości i doświadczenia. Dlatego tak ważne jest, by znalazły w nas zarówno pomoc w codziennych obowiązkach opieki, jak i wsparcie merytoryczne i psychologiczne.

Co robimy?

  • pomagamy rodzinom (dzieciom) w prawidłowej ocenie potrzeb seniora,
  • zapewniamy ich bliskim profesjonalną i dostosowaną do potrzeb opiekę.
  • pomagamy rodzinom w organizacji czasu, realizacji zawodowych i prywatnych planów,
  • odciążamy w codziennych obowiązkach opieki,
  • dajemy im możliwość odpoczynku, regeneracji sił,
  • tworzymy przestrzeń do pielęgnowania rodzinnych relacji, na które przy trudach samodzielnej opieki brakuje czasu,
  • Dajemy wsparcie merytoryczne i psychologiczne
  • Ponosimy 100% odpowiedzialności za sprawowanie należytej opieki przez opiekunów Medicover Senior

Polityka jakości



Mając na uwadze ciągłą poprawę jakości udzielanych świadczeń opracowano i wdrożono odpowiednie procedury.


Polityka Jakości realizowana jest poprzez:

  • wdrożenie i ciągłe doskonalenie procedur zarządzania jakością
  • zatrudnianie pracowników, cechujących się wysokim poczuciem odpowiedzialności i kulturą osobistą, posiadających niezbędną
  • wiedzę teoretyczną i umiejętności praktyczne oraz gotowych do ciągłego kształcenia,
  • systematyczne podnoszenie kwalifikacji personelu,
  • nieustanne udoskonalanie oraz wprowadzanie nowoczesnych rozwiązań organizacyjnych, terapeutycznych i technologicznych,
  • podejmowanie współpracy z innymi krajowymi i zagranicznymi ośrodkami i instytucjami w zakresie wymiany doświadczeń i umiejętności

.